5 Eylül 2011 Pazartesi

Yürüyüş Programımız

6 Eylül Salı: Akşam Bodrum'a doğru hareket ediyoruz. Bedava sirke baldan tatlıdır mantığıyla ücret ödemeden ayarladığımız otobüsümüzle Milas'ta inip Fethiye'ye aktarma yapıyoruz.
7 Eylül Çarşamba: Fethiye-Ovacık'da uygun bir yere yerleşip günü Ölüdeniz'de geçiriyoruz. Buraya kadar gelip Ölüdeniz'e selam çakmadan gitmek olmaz. Yolda doğacak olan bazı yiyecek, içecek ihtiyaçlarımızı da burada karşılayacağız. Yola çıkmadan öne son hazırlıklar...
8 Eylül Perşembe: Sabahın ilk ışıklarıyla beraber ilk parkur olan Ovacık-Faralya etabını yürümeye başlıyoruz. Ölüdeniz'in kartpostallık fotoğraflarının çekildiği o meşhur yoldan Kozaağaç köyüne oradan da Faralya'ya yani bilinen adıyla Kelebekler Vadisi'ne varıyoruz. 7 saatlik bir yürüyüş parkurumuz var. Konaklama Kelebekler Vadisi'nde.
9 Eylül Cuma: En kısa etabımız olan Faralya-Kabak Koyu etabını yürümeye başlıyoruz. Tahmini yürüyüş süresi 3 saat. Kabak Koyu'nun enfes sularına kendimizi bırakıp, biraz dinleniyoruz. Vadi içindeki şelaleye de ufak bir yürüyüş yapılabilir malum trekkingciyiz :P
10 Eylül Cumartesi: Kabak Koyu-Sdyma etabını yürüyoruz. Gerçi bu parkur 2 günlük bir parkur ama sıkı bir yürüyüşle 1 günde bitirmeye çalışacağız. Sdyma antik kentinde ufak bir gezinti, konaklama burda. Tahmini yürüyüş süresi 9 saat.
11 Eylül Pazar: Sdyma-Gavurağlı etabı. Denizden biraz uzaklaşıp kendimizi dağlara atıyoruz. Yürüyüş 6 saat.
12 Eylül Pazartesi: Gavurağlı-Kınık arasını yürüyoruz. Kınık parkurumuz üzerindeki en büyük yerleşim yeri ancak buradan araç bulabiliyoruz. Yoksa çok vakit kaybedeceğiz. Bu etabı da 7 saatte bitirip Xanthos antik kentini geziyoruz. Akşam araç bulursak istikamet Olympos. Bulamazsak sabahın erken saatlerine kalıyor.
13 Eylül Salı: Olympos'a varıp meşhur ağaç evlerinde konaklama. Akşam Yanartaş'a çıkacağız dinlenme.
14 Eylül Çarşamba: Antik kentin hemen kıyısındaki plajda Zeus'un mekanında takılıyoruz bugün.
15 Eylül Perşembe: Antalya- Konyaaltı'na hareket. Evimize varıp dinleniyoruz. Uygun dönüş -ki muhtemel cumartesi- zamanını bekliyoruz. ( Pazar günü Arena'da olmalıyım :D )
17 Eylül Cumartesi: E dönüş artık.

Şimidlik plan böyle gözüküyor ama mutlaka bir sorun, problem yaşayacağımızı biliyor fazla da kafamıza takmıyoruz. "Malum tanrı plan yapanlara gülermiş yukarıdan."